Shop Mobile More Submit  Join Login
Blue Avenue by Trippy4U Blue Avenue by Trippy4U
Thank you kindly for taking the time to have a look but if you really want to see...click full view :peace:

Love - A Message To Pretty
______________________
And I don't need you
To help me find my way
I can make it
If I just don't see your face

Song [link] Lyrics [link]

Kindly featured by :iconnikita-kellygin: [link] :iconchryssalis: [link] :iconphilippel: [link] :iconsurrealistic-gloom: [link]

Copyright 2012 Creative Focus. All rights reserved. This image may not be reproduced in any form without my written permission.
Add a Comment:
 
:iconmariska1974:
Mariska1974 Featured By Owner Jul 8, 2012
Beautiful eye!!! She saw the Richard, behind the lens, of course! :giggle: :hug:

Now that I saw your picture, is just so strange!!!I write , I find strange ... :worry: :giggle:
Reply
:icontrippy4u:
Trippy4U Featured By Owner Jul 8, 2012
Doesn't she have the prettiest eyes...love them :thumbsup:
Thank you Karla...u r so sweet :hug:
Reply
:iconangelfunkstudio:
angelfunkstudio Featured By Owner May 14, 2012
Beautiful :clap: very captivating :omg: and creative :clap: She has beautiful eyes (eye :giggle:)
Reply
:icontrippy4u:
Trippy4U Featured By Owner May 14, 2012
Aww...so sweet Angie...so nice to see you too :hug:
Reply
:iconangelfunkstudio:
angelfunkstudio Featured By Owner May 14, 2012
My pleasure sweetie :huggle: thank you it's good to be back and see everyone again :)
Reply
:iconmorningstarskid:
morningstarskid Featured By Owner Apr 21, 2012  Professional Artist
Deep Bro......Well done 2 both!!..:clap:
Reply
:icontrippy4u:
Trippy4U Featured By Owner Apr 22, 2012
Aww man Mark...thanks bro :highfive:
Reply
:iconmorningstarskid:
morningstarskid Featured By Owner Apr 22, 2012  Professional Artist
"AWE"...NO WHINNING!...CHEESE SIR!...:lol:...np :highfive:
Reply
:iconkdmb:
KDMB Featured By Owner Apr 19, 2012
well done sir....like the intrigue and attitude :)
Reply
:icontrippy4u:
Trippy4U Featured By Owner Apr 20, 2012
Thank you so much Kim...cool intrigue :clap:
Reply
:iconmiss-tbones:
Miss-Tbones Featured By Owner Apr 10, 2012  Hobbyist Photographer
I like the crop of this image, such a lovely face, a lovely portrait! It's really intense with that stare!:clap::iconawesome-plz:
Reply
:icontrippy4u:
Trippy4U Featured By Owner Apr 10, 2012
Yeaha...typical NY gal :lol:
Thank you kindly Thea :rose:
Reply
:iconmiss-tbones:
Miss-Tbones Featured By Owner Apr 10, 2012  Hobbyist Photographer
:giggle: Soo very welcome:hug:
Reply
:iconladysasha01:
LadySasha01 Featured By Owner Apr 10, 2012  Hobbyist Digital Artist
Amazing capture and very creative!
Reply
:icontrippy4u:
Trippy4U Featured By Owner Apr 10, 2012
Thank you Sasha dear :heart:
Its been done many a time here on DA...but I like it because I never did it before.
Reply
:iconladysasha01:
LadySasha01 Featured By Owner Apr 11, 2012  Hobbyist Digital Artist
I like it very much and you are welcome!
Reply
:iconcencino:
cencino Featured By Owner Apr 10, 2012  Hobbyist Photographer
Richard.... bad boy :D
Reply
:icontrippy4u:
Trippy4U Featured By Owner Apr 10, 2012
:rofl: sssssssh :lmao:
Reply
:iconvisionart:
visionart Featured By Owner Apr 9, 2012   Digital Artist
Nice One My Friend!
Reply
:icontrippy4u:
Trippy4U Featured By Owner Apr 9, 2012
Howdy Normy...haven't seen you in a bit. Hope all is going well and that your music is doing fine.
Thanks so much :highfive:
Reply
:iconvisionart:
visionart Featured By Owner Apr 11, 2012   Digital Artist
Family Issues As Usual..Oye Yey!
Reply
:icontrippy4u:
Trippy4U Featured By Owner Apr 11, 2012
Ahhh...hear ya on that :lol:
Reply
:iconvisionart:
visionart Featured By Owner Apr 11, 2012   Digital Artist
Lol!
Reply
:iconjmarie1210:
jmarie1210 Featured By Owner Apr 9, 2012  Hobbyist Photographer
She is pretty, :) I like the half face shot, ;)
Reply
:icontrippy4u:
Trippy4U Featured By Owner Apr 9, 2012
Aww...so sweet. Thank you very much Julie :hug:
Reply
:iconeintoern:
EintoeRn Featured By Owner Apr 8, 2012  Hobbyist Photographer
He had white Horses
And ladies by the score
All dressed in satin
And waiting by the door

Ooooh, what a lucky man he was
Ooooh, what a lucky man he was
Reply
:icontrippy4u:
Trippy4U Featured By Owner Apr 8, 2012
Ahh...ELP...what a great band and song. The lucky man is the one who marries her. Not me, I'm spoken for :lol:

Thank you Ulrich...I'm much obliged :iconbrewplz:
Reply
:iconeintoern:
EintoeRn Featured By Owner Apr 8, 2012  Hobbyist Photographer
Good boy !
Reply
:icontrippy4u:
Trippy4U Featured By Owner Apr 8, 2012
:lol: Good bad boy :lol:
Reply
:iconeintoern:
EintoeRn Featured By Owner Apr 8, 2012  Hobbyist Photographer
:rofl:
Reply
:iconharisdrako:
HarisDrako Featured By Owner Apr 7, 2012
:clap::clap::clap: !!! :worship::worship::worship:!!!:iconwineplz:

:clap::clap::clap: !!! :worship::worship::worship:!!!:iconwineplz:

:clap::clap::clap: !!! :worship::worship::worship:!!!:iconwineplz:
Reply
:icontrippy4u:
Trippy4U Featured By Owner Apr 8, 2012
Thank :iconbrewplz:

You :iconbrewplz:

Harris :iconbrewplz:
Reply
:iconsurrealistic-gloom:
surrealistic-gloom Featured By Owner Apr 5, 2012
Is it the "chorus girl"? Now I can understand where all of your troubles are coming from! :D
Seriously, it is a beautiful portrait, to show half of the face is working great! :heart:
Reply
:icontrippy4u:
Trippy4U Featured By Owner Apr 5, 2012
:lol: No she's not my Koko. This is she > :iconkongplz: :lol:

Thank you kindly Gloom :hug:
Reply
:iconbeyzayildirim77:
beyzayildirim77 Featured By Owner Apr 4, 2012  Student Digital Artist
Muhteşem......!!!!!!!
Reply
:icontrippy4u:
Trippy4U Featured By Owner Apr 4, 2012
I hope that means something good :lol:
Thank you my dear Beyza :hug:
Reply
:iconbeyzayildirim77:
beyzayildirim77 Featured By Owner Apr 4, 2012  Student Digital Artist
...:)....:)I mean magnificent.
Reply
:icontrippy4u:
Trippy4U Featured By Owner Apr 4, 2012
Oh...cool :hug:
Reply
:iconhalcyonshores:
halcyonshores Featured By Owner Apr 3, 2012  Hobbyist General Artist
Beautiful post Richard.. :heart:
Reply
:icontrippy4u:
Trippy4U Featured By Owner Apr 3, 2012
Thx kindly dear Dove :heart:
Reply
:iconhalcyonshores:
halcyonshores Featured By Owner Apr 5, 2012  Hobbyist General Artist
:iconmypleasure: :glomp:
Reply
:iconyoni-danziger:
Yoni-Danziger Featured By Owner Apr 3, 2012  Professional General Artist
Beautiful :love:
Reply
:icontrippy4u:
Trippy4U Featured By Owner Apr 3, 2012
Thx so much Yoni :highfive:
Reply
:iconchryssalis:
chryssalis Featured By Owner Apr 3, 2012
Wonderful portrait,Richard!!:clap::clap:
Reply
:icontrippy4u:
Trippy4U Featured By Owner Apr 3, 2012
Thank you very much dear Athina :heart:
I hope things are going better for you :hug:
Reply
:iconchryssalis:
chryssalis Featured By Owner Apr 3, 2012
Always a true pleasure,my dearest Richard!:huggle:
Yes,i'm much better now,thank you my friend!:blowkiss:
Reply
:icontrippy4u:
Trippy4U Featured By Owner Apr 3, 2012
This makes me happy for you and me :highfive:
Reply
:iconevapolly:
EvaPolly Featured By Owner Apr 3, 2012
:clap:
I like to do a portrait this way.. I mean the crop, it makes it very personal I think.
Not that I'm very good with people photos :iconteheplz:
Reply
:icontrippy4u:
Trippy4U Featured By Owner Apr 3, 2012
I got the idea from your avatar :lol:
Hey did you change it to the left side?
Reply
:iconevapolly:
EvaPolly Featured By Owner Apr 3, 2012
Yes I did, Richard! Thank you for noticing!
It was last year :rofl:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
April 1, 2012
Image Size
923 KB
Resolution
1041×1058
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,116
Favourites
91 (who?)
Comments
221
×